• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасне національно-патріотичне виховання у КЗО "СЗШ №119" ДМР На голосуванні

Доданий
10.08.2018
Номер
163
Освіта

Створення сучасного кабінету для викладання дисципліни "Захист Вітчизни". Планується обладнати кабінет наочним стендовим матеріалом, що висвітлює актуальні питання допризовної військової підготовки, та програмно-апаратним комплексом, за допомогою якого вчитель може ефективно формувати навички прицільної стрільби з гвинтівки, автомата та пістолета.

Автор проекту
Лариса
Лариса Іванова
Бюджет
165 897 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Шевченківський
Адреса
Козака Мамая вулиця, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

відсутні

Мета проекту

- оснащення кабінету з дисципліни "Захист Вітчизни" у школі № 119 м. Дніпра сучасним мультимедійним обладнанням, необхідним для опанування цього предмету;
- підвищення інтересу та якості знань школярів з предмету "Захист Вітчизни";
- зростання рівня національної свідомості та патріотизму школярів;
- покращення фізичного розвитку учнів після вивчення цього предмету;
- підвищення мотивації школярів до проходження строкової служби в подальшому та до побудови кар'єри у ЗСУ.

Проблема

Проведення антитерористичної операції, а згодом операції об'єднаних сил на Сході нашої держави нагально поставило питання про підвищення ефективності військової підготовки населення, в тому числі, і допризовної. Військова підготовка у середній школі реалізується через викладання предмету "Захист Вітчизни" для старшокласників.
У такому віці школярі вже здатні опанувати основи тактики, повсякденні обов'язки військовослужбовців ЗСУ, засвоїти потребу у свідомому ставленні до проходження строкової служби з метою захисту недоторканості кордонів своєї держави.
Однак, на заваді успішного засвоєння знань та навичок школярів стає застаріле обладнання кабінетів з дисципліни "Захист Вітчизни". Вчителю дуже складно зробити предмет цікавим, коли у його розпорядженні знаходяться лише отримані у спадок з радянських часів протигази та муляжі стрілецької зброї.
Цей проект покликаний вирішити проблему якісної допризовної підготовки на локальному рівні через відповідне обладнання кабінету з дисципліни "Захист Вітчизни" у КЗО ЗСШ №119 ДМР.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Проект передбачає закупівлю та встановлення у кабінеті з дисципліни "Захист Вітчизни" у КЗО ЗСШ №119 ДМР:
а) стендів, які роблять акцент на інформації, важливій для запам'ятовування в рамках початкової військової підготовки школярів;
б) інтерактивного лазерного тиру.
Переважна більшість дітей старшого шкільного віку є візуалами, а тому для ефективного засвоєння ними знань з предмету потрібна яскрава та зрозуміла наочність. Ще одним важливим компонентом сучасної освіти є інтерактивні методи навчання, покликані дати дитині можливість змоделювати реальну ситуацію та свою поведінку в ній. Отже, у школі №119 є потреба у встановленні саме того обладнання, яке зазначено у проекті.
Здебільшого у середніх школах ставлення до предмету "Захист Вітчизни" можна охарактеризувати фразою "у розкладі на сьомому уроці у п'ятницю", а кабінети для вивчення цієї дисципліни нерідко поєднуються з кабінетом історії. Ми прагнемо змінити такий недбалий підхід. Адже навички з тактичної медицини чи стрілецької підготовки цілком можливо можуть врятувати людині життя.

Для кого цей проект

1. Учні школи № 119 м. Дніпра, які будуть користуватися обладнанням постійно в рамках вивчення предмету "Захист Вітчизни";
2. Учні сусідніх шкіл Шевченківського району, з якими планується влаштовувати змагання з військової підготовки;
Кінцевим бенефіціаром проекту є держава. І хоча дана теза звучить дещо пафосно, але насправді від військової майстерності її оборонців залежить її територіальна цілісність. А основні задачі предмету "Захист Вітчизни" є зрозумілими вже з самої його назви.

Ключові показники оцінки результату проекту

Ефект від реалізації даного проекту вимірюється здебільшого соціальними показниками. Ми можемо спрогнозувати:
а) опанування навичками стрільби 35% учнів КЗО ЗСШ №119 ДМР;
б) проведення мінімум 5 на рік шкільних та загальнорайонних освітніх заходів, орієнтованих на національно-патріотичне виховання, на базі КЗО ЗСШ №119 ДМР;
в) поява мінімум 3 публікацій про національно-патріотичне виховання у КЗО ЗСШ №119 ДМР у місцевих газетах та на місцевих Інтернет-порталах, що сприятиме покращенню іміджу школи.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Недбале ставлення школярів до обладнання кабінету. Ризик може бути подоланим за рахунок підвищеного контролю з боку вчителя та власне зацікавленості школярів у заняттях.

Приклади (кейси схожих рішень)

Сучасний мультимедійний тир вже працює на кафедрі тактико-спеціальної підготовки Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. Використання мультимедійних технологій дозволяє інсценувати будь-які ситуації, у які може потрапити поліцейський при виконанні своїх службових обов’язків. Принцип роботи нового тиру базується на використанні мультимедійного проектора, який моделює різні бойові ситуації: бій на вулицях міста, бій у транспорті, лісі тощо.
Мультимедійні технології вже довели свою дієвість при підготовці майбутніх працівників поліції.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля інтерактивного лазерного тиру "Захисник Вітчизни" та комплекту стендів для кабінету захисника Вітчизни;
2. Монтаж стендів у кабінеті з дисципліни "Захист Вітчизни" та екрану для проектування мішеней.

Інформація про співфінансування

-

Я, не є посадовою особою

Ні.
ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ