• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Шкільна бібліотека – центр формування творчої особистості Школа №74 На розгляді

Доданий
16.07.2019
Номер
189
Освіта

Сучасна бібліотека – це не лише сховище для книг, а й своєрідний електронний архів, місце, де можна отримати доступ до інформації як на традиційних носіях, так і в електронному вигляді. Бібліотека нового покоління - це простір, в якому з цікавістю проводять час учні.

Автор проекту
Бюджет
334 177 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, молодь, неформальна освіта
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Караваєва, 60, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Торопова Юлія

Мета проекту

Бібліотека середньої загальноосвітньої школи № 74 м. Дніпра була незмінною всі роки існування школи. Сьогодні для багатьох людей поняття бібліотеки асоційоване не з установами, що лише видають книги напрокат, а з онлайн- базами даних, сучасним обладнанням. Ми прагнемо, щоб наша бібліотека майбутнього стала бібліотечно-інформаційним і культурно-дозвільним центром творчого розвитку дитини.
Залучати ще більш учнів до відвідування бібліотеки. Зробити навчання більш комфортним, більш продуктивним та цікавим.

Проблема

Дуже давно не оновлювалась бібліотека, стілажи не відповідаюсь вимогам сучасності, та дуже потребують якнайскорішої заміни. Учням дуже мало місця і не зручно, погане освітлення. Приміщення не спияє заохоченню до навчання.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Розширити бібліотеку, оснастити новими меблями, та обладнанням. Поставити сучасні ком'ютери, зробити якісне освітлення, поставити нові стелажі для книг, зробити комфортним перебування в бібліотеці. Для учнів дуже важливо мати місце, де вони зможуть швидко, комфортно, та зручно отримувати якісні знання, та кваліфіковану допомогу.

Для кого цей проект?

Цей проект розрахований на учнів 1-12 класів, а також вчителів.

Ключові показники оцінки результату проекту

Цей проект спияє заохоченню учнів до нових знань, допомагає досягти кращого результату у навчанні.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутність фінансування.Зміна вартості обладнання та меблів врахована при формуванні бюджету проекту. Інфляція

Приклади (кейси схожих рішень)

Нажаль прикладів не має, але ми сподіваємось на те, що станемо прикладом для інших шкіл

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
Так

План заходів з реалізації проекту

1. Отримання фінансування
2. Підготовка приміщення
3. Роботи з освітлення
4. Закупівля обладнання та меблів
5. Встановлення обладнання та меблів
6. Організаційні заходи
7. Відвідування щасливими учнями нової сучасної бібліотеки
8. Отримання нових знань

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ