• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Школа майбутнього На розгляді

Доданий
13.06.2020
Номер
275
Школа

Придбання MULTIBOARD дозволить учням освоїти колективну роботу у створенні будь-яких учбових проетів, зробить заняття більш ефективними і цікавими. Інтератктивна панель сприяє розвитку швидкості реакцій, мислення, уваги, уяви і сприйняття, сприяє розвитку навиків саморегулювання дитини, формує особисті навики, такі як: самостійність, толерантність, витримка у досягненні поставленої мети.

Автор проекту
Наталія
Наталія Логвінова
Бюджет
169 440 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа
Район
Соборний
Адреса
вул. Володі Дубініна, 12, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Інтерактивна панель змінює підхід до того, як можна навчатися і вчитися. Така панель розширює можливості і збільшує ефективність інформаційного обміну між вчителем і учнем, також дозволяє:
- додавати до уроку аудіо- і відеоматеріали, графіки, діаграми;
- користуватися обширними ресурсами мережі інтернет під час заняття;
завчасно готувати інтерактивні уроки з можливістю їх редагування під час заняття;
записувати проведені заняття, аналізувати, роздруковуватиїх та при необхідності розсилати учням на електронну адресу.

Мета проєкту

Змінити підхід до навчання, зацікавити учнів і показати широкі можливості сучасних технологій в освітньому процесі.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. Інтерактивна дошка розширює моливості і збільшує ефективність інформаціфного обміну між учителем і учнями (є можливість додавання аудіо- і відеоматеріалів, графіки, карти та ін).
2. Допомогає фокусувати увагу учнів на вчителі і учбовому матеріалі (вчитель може переключати слайди, переключатися між електронними додатками, не відходячи до компьютера, управління дошкою здійснюється шляхом дотику до поверхні спеціальним маркером або пальцем, дозволяє вчителю звернути увагу аудиторії на ключові моменти шляхом наявності ряда функцій).
3. Полегшує підготовку до занять (наявні додаткові ресурси).
4. Покращує ефективність освітнього процесу (кольорові креслення, мультимедійні засоби, сучасні наглядні матеріали, які роблять урок більш динамічним і прискорюють засвоєння нової інформації).

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

учасники групи у ФБ "Школа майбутнього"

Ключові показники оцінки результату

Придбання інтерактивної дошки дає можливість вчителям:
- дозволяє малювати і робити нотатки поверх будь-яких зображень і веб-ресурсів, зберігати і роздруковувати зображення на дошці, спрощує перевірку викладеного матеріалу;
- зручна при роботі у великих аудиторіях;
- надихає на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний зріст.
Переваги для учнів:
- робить заняття цікавими і розвиває мотивацію;
- надає більше можливостей для учнів у колективній роботі, розвиток особистих і соціальних навиків;
- учні починають творче працювати і стають більш впевненими у собі;
дозволяє використовувати різноманітні стилі навчання.

Ризики у реалізації

ризики відсутні

Інформація про співфінансування

відсутня

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Гула Яна Русланівна

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ