Створення відеоконтенту освітньо-наукового ХАБу «Світ науки» Реалізований

Доданий
10.08.2018
Номер
121
Освіта

За участю вчених міста Дніпра та викладачів вузів буде вестись відеозапис засідань освітньо-наукового ХАБу «Світ науки», де обговорюються рішення нагальних проблем та новітні винаходи з подальшим розповсюдженням відео через канал Y-TUBE для вільного доступу та перегляду всіма, хто забажає в зручний для них час, - це буде сприяти професійному та особистому розвитку мешканців м.Дніпро.

Автор проєкту
Бюджет
99 360 грн
Розрахунок бюджету
Теги
інновації, Університет, молодь, неформальна освіта, наука
Район
Центральний
Адреса
вул. Воскресенська (Леніна), 23, Дніпро

Опис

Співавтори

Співавторів немає.

Мета проекту

1.Просвітницька: розвиток особистості та міста, формування настанов, а не тільки набуття певних навичків, комунікація між виробниками знань та технологій та шукачами знань та інформації для співробітництва.
2.Інформаційна: ознайомлення з напрямами досліджень та досягненнями різних галузей сучасних наук, результатами досліджень вчених м. Дніпра. Пробудження інтересу до навчання та наукового пошуку через розкриття ролі науки в сучасному суспільстві.
3.Створення рівних можливостей отримувати сучасні знання за допомогою відео продукту на актуальні теми сучасної науки і знайти свій шлях або ідею для свого проекту.
4.Сприяння усвідомленому професійному вибору учнями та студентами.
5.Створення комунікацій між освітою, бізнесом, наукою та практиками через зворотні зв’язки з спікерами, через їх відео презентації у ХАБі «Світ науки».
6.Апробація нових ідей та технологій молодими та досвідченими вченими і практиками-новаторами, створення можливостей для комунікацій між ними й потенційними споживачами та замовниками, громадськістю (запити).
7.Позиціонування м. Дніпра як потужного освітнього та наукового центра.

Проблема

ХАБ «СВІТ НАУКИ» успішно працює три роки у центральній бібліотеці м.Дніпра ( див. www.openkbowledge.org.ua), але не всі мають можливості бути там присутніми (робота, віддаленість, здороження проїзду). Падає цікавість та мотивація до традиційного навчання. Молоді все важче обрати професію, дорослі також потребують нових знань, але не мають часу та не знають, які саме знання їм потрібні. На засідання приходять залежно від проблеми та задач, що піднімаються лектором, від 25 до 150 осіб 1 раз в місяць в робочі часи. Відеозапис дасть можливості навчатися, дізнаватися про новини в науці та технологіях вдома у зручний для людини час. Аматорськими силами або запис-он-лайн не вирішують проблеми створення якісного відеопродукту для значного розширення можливостей і доступу до інформації про нові розробки та технології, про вчених нашого міста та вузи, де можна отримати якісну освіту потрібна професійна відео зйомка та монтаж.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Термін «HUB» означає постійну зміну «акторів» (спікерів), тем, галузей знань на певної площі з певною регулярністю, міждисциплінарність та комунікацію між фахівцями та слухачами. Для обговорення та презентацій обираються найбільш трендові та актуальні теми розвитку науки та суспільства для їх втілення на практиці з метою обміну думками, зміни свідомості в напрямок позитивних перетворень спільними зусиллями. Все більш популярною стає e-освіта, візуалізація предмета обговорення, що стимулює учнів на навчання. Вчителям потрібен цікавий матеріал для уроків та нові знання, бізнесу – ідеї та виконавці для втілення їх в практику. Все це можна буде знайти на освітньому відео-каналі (канал вже створений @openknowledgeua), де будуть у вільному доступі якісно професійно відзняті відеозаписи, що привабить більше учнів та студентів для розробки своїх наукових та інноваційних проектів та навчальних завдань, матеріал для занять освітянам, науковцям – апробація їх робіт.

Для кого цей проект

Як додаткова дистанційна освіта відеозаписи можуть стати в нагоді :
- учням для навчання та вибору професії;
- студентам професійних закладів (2-4 рівня), як додаткова освіта;
- педагогам, як підвищення кваліфікації та наочний матеріал;
- дорослим, що хочуть розвиватися та бути у обізнаними у нових досягненнях.
- науковцям, що працюють у суміжних сферах;
- бізнесменам у сфері інновацій знайти партнерів та проекти для реалізації.

Ключові показники оцінки результату проекту

Довгострокові:
Освітньо-виховні: 1. Додаткові знання про досягнення науки та технології для навчання або роботи; 2. Орієнтація в світі професій та вищих навчальних закладів міста 3.Додатковий відеоматеріал для занять освітянам. 4. Розширення охвату аудиторії просвітницькою діяльністю 5. Формування цікавості до навчання та досліджень.
5. Підвищення загального інтелектуального рівня та культури городян.
Соціальні: 1. Рівні можливості доступу до нових знань та інформації незалежно від міста проживання, віку, рівня освіти. 2. Апробація та презентація публіки та потенційним замовникам винаходів та результатів роботи вчених м. Дніпра. 3. Позитивний імідж м.Дніпра та його розвиток. 4. Позитивне ставлення до змін та інновацій через усвідомлення ролі науки у суспільності та втілення в життя нових технологій.
Безпосереднє показниками успішності проекту стануть: відеозаписи заходів ХАБу (план 9 за 2019 р. по 60-90 хв. перегляду) ; статистика перегляду та тих, хто підписався на канал @openknowledgeua; відгуки споживачів відео-контенту.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Зміни тем та спікерів (непередбачені обставини - треба мати запасні варіанти).
2. Організаційні складності збору публіки до зали на зйомку (канікули, погода, карантин, відмови навчальних закладів).
3. Запізнення надходження бюджетних коштів – відмова постачальника послуг виконувати роботу без оплати
4. Інфляція – підвищення вартості послуг з боку постачальника вище планових.

Приклади (кейси схожих рішень)

PROMETEUS - цільові курси, на які, можливо, людина не має часу або ще не готова.
OSVITA-ON LINE - окремі навички або знання вузько предметні.
ТED - лекції західних вчених з рос. дубляжем.
WEB-семінари, курси – потребують наочної присутності в часі слухачів.
Відео-лекції в інтернеті – на окремі теми з формальних програм курсів, але кожна окремо.
Освітній канал ГО «Відкрите знання» на Ю-Тюбе вже існує, там викладені деякі матеріали заходів Освітнього ХАБу 2017 - 2018 р. –(див. http://openknowledge.org.ua/category/osvitniy-hub-svit-nauky ), його треба наповнювати якісним контентом, в якому вчені та новатори м. Дніпра могли б демонструвати результати своїх досліджень з різних галузей та сфер науки різними методами у доступній не фахівцям формі та цікавим для молоді.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
Так, ознайомлена.

План заходів з реалізації проекту

1. Підготовка та організація засідань (9 разів за 2019 р.) у ХАБі «Світ науки» з визначеної анонсуємой проблематики в ЗМІ та інтернеті та напрямку науки на базі Центральної бібліотеки м. Дніпро
2. Залучення науковців-спікерів м. Дніпра та підготовка матеріалів для анонсу в ЗМІ та Інтернет-реклама заходу. (за три тижня до заходу) – весь рік.
3. Робота з управліннями освіти та навчальними закладами з залучення слухачів, розповсюдження листів-запрошень через електрону пошту (весь рік).
4. Виготовлення та розповсюдження афіш (9 за рік).
5. Організація професійного відеозапису, обробки та монтажу заходів освітнього ХАБу, виготовлення якісного відео продукту профсіоналами та викладання в інтернет з тематичними тегами автоматичного пошуку (9 за 2019 р.).
6. Постпродакшен відео контенту, реклама, промоушен через інтернет, соц.мережі, ел. пошту.

Інформація про співфінансування

Партнерські організації (ГО "Освітній центр "Відкрите Знання" та центральна міська бібліотека м. Дніпро) надають свої ресурси для реалізації проекту на безоплатній основі.

Я, не є посадовою особою

Так.
Так, я не посадова особа.

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради