Опис
Співавтори
-
Мета проекту
Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції в умовах школи сприяння сталому розвитку - дозволить здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня. Це також сприятиме більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти, яка вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. Пропонована нами модель STEM-навчання базується на таких принципах:
1.Побудова навчальних планів і програм навколо тем, актуальних для конкретних освітніх предметів.
2.Дисципліни предметних галузей адаптуються відповідно до поставлених цілей.
3.«Живе» навчання у групах.
4.Учнівська молодь отримує підготовку для того, щоб організувати життя своєї місцевої громади відповідно до принципів сталого та успішного розвитку.
Проблема
Перехід до інноваційної освіти європейського рівня передбачає підготовку фахівців нової генерації, здатних до сучасних умов соціальної мобільності, засвоєння передових технологій. За нинішніх умов в Україні затребуваними стають: IT-фахівці, програмісти, інженери, професіонали високо технологічних виробництв, фахівці біо- і нанотехнологій. Здобуття сучасних професій потребує всебічної підготовки із різних освітніх областей природничих наук, інженерії, технологій та програмування, напрямів, які охоплює STEM-освіта.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
STEM передбачає інтегрований підхід до навчання, у рамках якого академічні науково-технічні концепції вивчаються у контексті реального життя. Спільне використання комп’ютерних віртуальних технологій із глобальною мережею Інтернет створить нове освітнє середовище. На уроках інформатики учні матимуть можливість знаходити необхідну інформацію, користуючись мережею Інтернет, досліджувати різні джерела цифрових даних, порівнювати інформацію з різних джерел.Під час викладання курсів «Фізика», «Біологія», «Хімія», «Географія» будуть застосовані такі сучасні форми роботи учнів як: робота над спільними проектами в команді; створення власних проектів. Однією з ефективних форм сучасної освітньої діяльності учнів є шкільна медіа група.Участь у роботі шкільної студії впливає на розвиток особистості дитини, її якостей, умінь і навичок, згуртовує учнів різного віку. Реалізація STEAM-проекту передбачає роботу учнів поза школою: на етапі дослідження й аналізу проблеми в розрізі буденного життя родини.
Для кого цей проект?
Цей проект розроблений для учнівського та педагогічного колективів, батьківської громади закладу освіти
Ключові показники оцінки результату проекту
Використання STEM-технологій покращить проведення практичних занять з природничо-наукових і технічних дисциплін. Дасть можливість використовувати новітні технології; експериментувати та вирішувати проблеми; занурювати учасника в умови, наближені до реальних; ознайомить з процесами виробництва та особливостями проектної діяльності; дозволить поєднувати уяву з інноваціями; сприятиме формуванню зацікавленості у навчальному предметі та у подальшому вивчені STEM-дисциплін, виборі майбутньої професії за напрямами STEM. Проект шкільної медіапродукції має стати актуальним для будь-яких шкільних дисциплін та для всіх учасників освітнього процесу. Його реалізація дозволить створити базу для задоволення потреб учнів, умови для розвитку їх творчого потенціалу. Медіагрупа стане творчим, інтелектуальним центром суспільного життя школи, ефективним засобом організації життєдіяльності шкільного співтовариства.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Інфляція, за умови якої вартість обладнання може зрости.
Приклади (кейси схожих рішень)
https://knute.edu.ua/file/NjY4NQ==/4ce2164e98881e82955393871be6013d.pdf
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
так
План заходів з реалізації проекту
1. Придбання та отримання обладнання.
2.Роботи з монтажу та встановлення обладнання.
3. Проведення навчання відповідальних осіб по роботі з обладнанням.
Ви посадова особа
Ні.
ні
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
ні
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради