Опис
Співавтори
Філозова Ларіса Володимирівна - технічні питання (техніка, програмне забезпечення) за проектом.
Мета проекту
Забезпечити доступ користувачів різних вікових категорій до навчання за допомогою IT-технологій, створити умови щодо безпечного корисного, цікавого та сучасного розвитку учасників освітнього процесу.
Проблема
Фізично та морально застаріла техніка не відповідає вимогам технічних характеристик щодо встановлення сучасних комп’ютерних програм, вивчення яких є обов’язковими у відповідності до Державного стандарту базової та повної загальної освіти, не дозволяє повною мірою надавати якісні освітні послуги у галузі інформаційних технологій. Технічні характеристики комп’ютерів обмежують участь ліцеїстів та вчителів у творчих конкурсах та олімпіадах з інформаційних технологій, моделюванні дослідів, проведенні експериментів, знижує мотивацію учнів до вивчення предмета.
Вчителі інформатики виступають тьюторами, як для здобувачів освіти так і для колег, постійно підвищують рівень фахової підготовки, мають багатий досвід щодо навчання учнів і колег роботи з різноманітними програмами та сервісами Інтернету.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Встановлення у кабінеті інформатики комп’ютерного комплексу, який складається з моноблоків учнів достатньої потужності із вбудованими модулем wi-fi для створення мережі класу і підключення до інтернету; потужного комп’ютера учителя, що є сервером мережі класу, з відповідним ліцензійним програмним забезпеченням, маршрутизатора, який прийме інтернет від провайдера (кабелем) и роздасть його у класі по wi-fi.
Сучасні комп’ютери та інше обладнання (навушники, маршрутизатор, колонки, клавіатури, миші, принтер та ліцензійне програмне забезпечення) з наявною інтерактивною дошкою та проектором дозволять зручно та сучасно проводити уроки, позакласні заходи, дослідження.
Придбання вказаного обладнання дасть змогу ліцеїстам вивчати нові технології на високому рівні.
Для кого цей проект?
Користуватися комп’ютерним класом будуть 260 учнів ліцею для формування предметної інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей; 28 педагогів отримають можливість проводити уроки з комп'ютерною підтримкою займатися самоосвітою, психолог ліцею, батьки, зможуть використовувати комп'ютерну техніку під час участі у тренінгах та інших заходах для батьків. Клас зможуть використовувати педагоги ліцею та міста для проведення семінарів, майстер-класів, відкритих заходів для громадськості.
Ключові показники оцінки результату проекту
Розвинута інформаційно-цифрова компетентність ліцеїстів.
Розвиток медіаграмотності, критичного мислення учасників освітнього процесу.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Недостатнє фінансування, інфляція.
Приклади (кейси схожих рішень)
Сучасні школи світу.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
Так, ознайомлений.
План заходів з реалізації проекту
1. Ідея. Розрахунок бюджету.
2. Складання плану-опису.
3. Реєстрація проекту.
4. Голосування.
5. Фінансування проекту.
6. Закупівля згідно кошторису проекту.
7. Облаштування комп'ютерного класу придбаними комп'ютерами.
8. Використання обладнання у освітньому процесі.
Ви посадова особа
Ні.
Я не є посадовою особою.
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
Я не є працівником комунальних закладів чи підприємств.
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради