Опис
Проблема
Техніка в одному з кабінетів морально застаріла, її було встановлено у 2008 році, не відповідає вимогам технічних характеристик щодо встановлення сучасних комп’ютерних програм .
У даний час існує обмеження повноцінного доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів 2-11 класів. Загальна завантаженість існуючих кабінетів становить 48 уроків інформатики на тиждень (в 2-11 класах), при цьому на один комп’ютер в середньому припадає 3 учні, що майже унеможливлює повноцінне засвоєння учнями практичних навичок та вмінь. Більшість обладнання в цьому кабінеті непридатне до використання, не підлягає ремонту, що не дозволяє повноцінно викладати інформатику, в повній мірі запроваджувати ІК-технології в освітньому процесі, залучати учнів до науково - дослідницької діяльності, використовувати сучасні форми внутрішкільної методичної роботи, оволодівати педагогам ІК-технології в навчально-виховному процесі, залучати учнів до науково - дослідницької діяльності.
Мета проєкту
Основною метою є створення сучасного комп’ютерного класу в межах шкільного ІТ-центру, де учні мали б можливість реалізувати власний творчий потенціал. Завдяки цьому школа перейде на якісно новий рівень організації навчання, викладання усіх шкільних дисциплін, позакласної роботи та дозвілля школярів, враховуючи досвід організації дистанційного навчання.
Створити необхідні умови для якісного, корисного, цікавого та сучасного навчання дітей за допомогою IT-технологій. Перетворити шкільні кабінети інформатики на центр сучасної освіти. Зацікавити учнів процесом здобуттям нових знань, перейти від теорії до практики що сприятиме кращому розумінню базових навчальних предметів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проблему передбачається розв'язати шляхом вдосконалення шкільного ІТ-центру (заміна застарілого обладнання одного з кабінетів інформатики). Придбання необхідного обладнання надасть змогу учням опановувати новітні інформаційні технології для практичного вивчення базових шкільних дисциплін, що створює умови для отримання якісних знань.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні КЗО СЗШ №46
Педагогічний колектив школи
Соціальні партнери школи - волонтери, благодійники, громадські організації
Батьки учнів школи та майбутніх першокласників
Ключові показники оцінки результату
За умови реалізації проекту шкільна громада отримає низку переваг:
• Залучення широкого кола дітей до творчості, і як наслідок – виявлення більшої кількості талантів;
• Удосконалення бази для роботи з обдарованими дітьми, а також проведення конференцій, семінарів, вебінарів, тощо.
Організацію ефективного дистанційного навчання
• Можливість проведення вчителями з інших предметів інтегрованих уроків з використанням ІКТ;
• Вихід викладання навчальних предметів на принципово новий якісний рівень освіти.
• Створити умови для реалізації креативних ідей творчо обдарованих учнів;
• Підвищення мотивації до навчання у дітей, реалізація їх творчого та дослідницького потенціалу;
• Зростання результативності навчання, нові досягнення учнів;
• Забезпечення безпечного та контрольованого доступу до Інтернету;
• Підвищення контролю та уваги учнів під час заняття;
• Покращення ефективності шкільної освіти;
• Використання у навчальному процесі сучасних цифрових навчальних матеріалів;
Ризики у реалізації
Інфляція що може призвести до подорожчання, різке підвищення цін,неможливість знайти постачальників через систему ProZorro, зміна курсу гривні.
Інформація про співфінансування
Співфінансування не передбачено
Чи є у вас конфлікт інтересів
Немає
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
Співавтори
Борисова Оксана Валеріївна, Сопілка Інна Борисівна, Бердник Анатолій Олексійович, Солдатов Володимир Анатолійович
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради