Інтерактивна панель для вивчення хімії в СЗШ 78 Реалізований

Доданий
12.06.2020
Номер
239
Школа

На сьогоднішній час існує проблема практичного вивчення хімії в школах через відсутність реактивів, приладів та сучасних методик, що знижує загальний рівень підготовки учнів. Тому інтерактивна панель з спеціальним програмним забезпеченням вирішить цю проблему і допоможе у вивченні хімії, зацікавить сучасних учнів.

Автор проєкту
Катерина
Катерина Матвійчук
Бюджет
160 896 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Тополина, 37, Шевченківський, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Сучасну освіту неможливо уявити без використання новітніх технологій, адже якісні знання дитина отримує саме в практичній діяльності, тому діти "коп'ютерного віку" повинні мати доступ до найсучасніших технічних засобів навчання.На сьогоднішній час, дана стратегія нездійсненна через відсутність реактивів, приладів та сучасних методик, що знижує загальний рівень підготовки учнів, а також призводить до відсторонення від хімії. Зацікавлені викладачі та небайдужі учні не мають змоги розвинути свій потенціал, втілити ідеї та мрії, розвивати науку, а також себе як особистість. Ми бажаємо разом створити новий потужний потенціал для навчання та основу щасливого майбутнього.
Хімічні реактиви та обладнання не поступали до школи з часів незалежності. Щоб пізнати будову речовин та їх перетворення без хімічних дослідів сьогодні необхідно мати інтерактивну панель, яка допоможе дітям зазирнути в таємниці хімічної науки.

Мета проєкту

Створення сучасної віртуальної лабораторії – ефективного освітнього середовища, в якому учні через виконання інтерактивних вправ розвиватимуть свої розумові здібності та задатки. Проект сприятиме популяризації хімії, як науки, стимулюватиме учнів до поглибленого вивчення предмета, допоможе якнайкраще підготуватися до проходження ЗНО.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створення віртуальної лабораторії у навчальному закладі у вигляді придбання інтерактивної панелї допоможе вирішити проблеми розвитку науки, викладачеві - проблеми реалізації лабораторно-практичних занять, учням - проблеми саморозвитку та пошуку свого потенціалу.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

- учні СЗШ №78 (778 дітей)
- педагоги навчального закладу (50 осіб)
- батькі учнів, як рівноправні учасники навчально-виховного процесу

Ключові показники оцінки результату

Підвищення інтересу до вивчення хімії та збільшення кількості учасників і переможців в наукових конкурсах, олімпіадах. Завдяки наявності інтерактивного обладнання з’явиться можливість віртуально демонструвати хімічні досліди. Зросте рівень зацікавленості до навчання. Можливість проводити цікаву гурткову та іншу позакласну роботу, підвищить рівень мотивації викладачів та успішності учнів.

Ризики у реалізації

зростання цін, недостатність фінансування

Інформація про співфінансування

Немає

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Міхуткіна Ольга Миколаївна

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради