Опис
Проблема
В КЗО «СЗШ№83» ДМР існує загальна проблема реконструкції актової зали, зокрема заміна крісел. Інформуємо вас про те , що крісла в актовій залі у закладі встановлені з дати заснування школи, а саме з 1982 року. На даний час крісла знаходяться в непридатному для використання стані: відслоєння дерев’яного каркасу, повне зношення шкіряного покриття, загальна розбовтаність і люфт рядів крісел. Всі ці вищезазначені причини та недоліки заважають якісному сприйманню інформації та можуть бути причиною дитячого травматизму.
Мета проєкту
- Надання якісних освітніх послуг для здобувачів освіти, батьків, вчителів та місцевої громади;
- Створити умови для проведення заходів різних напрямків в КЗО «СЗШ№83» ДМР;
- Для впровадження в освітній процес сучасних виробничих технологій та обладнання.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Технічне оснащення актової зали повинно відповідати сучасним умовам в новій українській школі і мають велике значення для якісного проведення заходів у цьому приміщенні.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
- Здобувачі освіти;
- Викладачі;
- Батьки;
- Місцева громада.
Ключові показники оцінки результату
Актова зала – центр освітнього, виховного процесу в школі, де проходять всі заходи та події, на яких присутній практично весь колектив школи, адміністрація, представники батьківського комітету, місцевої громади, часто запрошуються гості. Заходи носять різноманітний характер: конференції, відкриті патріотичні і виховні години, батьківські всеобучі, концерти тощо.
Для того, щоб присутні не відволікалися від плідної роботи, максимально комфортною потрібна бути атмосфера та обстановка. Комфорту в актовій залі надають зручні посадочні крісла.
Ризики у реалізації
ні
Інформація про співфінансування
ні
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Кисельова Олена Володимирівна
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради