Проект з дошками Сольфеджіо має бути сучасним Реалізований

Доданий
16.06.2020
Номер
465
Культура

Підвищення продуктивності інтелектуального вдосконалення дітей та юнацтва, прискорення процессу навчання в закладі. Поліпшення якості надання поглибленної інформації у навчальному процесі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність і розвиток дітей в цілому.

Автор проєкту
Бюджет
159 600 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, культура
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
Радистів вулиця, 3, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Проблема

У зв’язку з введенням в дію нових навчальних програм, що затверджено Міністерством культури України, змінюються підходи та вимоги до обладнання робочого місця учня і викладача. Інформативна проблема та обладнання, яке на даному етапі розвитку сучасної позашкільної освіти може підвищити рівень навчання, а також прискорити засвоєння матеріалу. Цей процес впровадження використання SMART комплекту дає можливість учням школи розвиватися разом з розвитком всіх інновацій та мотивує до великих досягнень у будь-якій сфері діяльності. Тим самим підвищує кваліфікацію випускників у майбутньому.

Мета проєкту

Підвищення продуктивності інтелектуального вдосконалення дітей та юнацтва, прискорення процессу навчання в закладі. Поліпшення якості надання поглибленної інформації у навчальному процесі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність і розвиток дітей в цілому.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Мультимедійний комплект — комплект обладнання, який дозволяє зробити процес навчання яскравим, динамічним та сучасним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал у розвитку та навчанні дітей, ніж проста дошка, комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка SMART Board— це дошка, яка збільшує можливості спільної роботи. Вона побудована на основі новітньої DViT технології, яка забезпечує підтримку 8 одночасних дотиків, що дозволяє чотирьом користувачам відразу ж почати спільну роботу. Чотири користувача можуть працювати одночасно, користуючись маркерами, пальцями, долонею або іншими об'єктами для виконання записів і жестів.
Завдяки інтуїтивно зрозумілому сенсорному управлінню учні та викладачі можуть легко взаємодіяти з матеріалами, робити записи і витирати їх, а також виконувати функції миші за допомогою пальця або пера. Також вони можуть скористатися інтуїтивно зрозумілими жестами гортання, розвороту і масштабування, що дозволяє простіше виконувати аналіз і освоєння матеріалу.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Проект буде корисним насамперед дітям, які навчаються з предметів сольфеджіо та музична література, педагогічному коллективу та громаді в цілому.

Ключові показники оцінки результату

1. Використання в роботі більш сучасних технологій,
2. Розширення можливостей для навчання дітей,
3. Підвищення зацікавленості у дітей до музичних предметів,
4. Досягнення більш високих результатів у освоєнні матеріалу.

Ризики у реалізації

Подорожчання обладнання.

Інформація про співфінансування

Співфінансування відсутнє

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

ні

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради

Фотографії реалізованого проєкту