Free English for Children Брав участь

Доданий
27.02.2017
Номер
1020
Освіта

На державному рівні вивчення англійської - один із пріоритетів стратегії розвитку України. Оволодіння дітьми іноземною мовою розвиває інтелект і стає інструментом спілкування в діалозі цивілізацій сучасного полiкультурного світу. Бібліотека для дітей № 11 надає можливість дітям навчитися володіти англійською безкоштовно. Зараз ведеться бібліотьюторський супровід двох груп дітей на рівні Beginner.

Автор проєкту
Бюджет
74 587 грн
Розрахунок бюджету
Район
Індустріальний

Опис

Співавтори

немає

Мета проекту

Формування у дітей:
- усвідомлення функції англійської мови у навчальному процесі й у суспільстві;
- зіставлення іноземної мови з рідною;
- оволодіння знаннями про культуру, історію та традиції країни, мова якої вивчається;
- залучення дітей до діалогу культур;
- уміння використовувати у разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (вміння працювати з книжкою, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).

Проблема

Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Саме тому завдяки їй кожен українець має доступ до світових освітніх та культурних можливостей, враховуючи, що англійська мова є сьогодні лідером серед мов Інтернету (800 млн користувачів, 55% веб-сторінок в світі написано англійською). Тому доцільно концентрувати зусилля в вивченні англійської насамперед серед дітей у неформальній обстановці: з елементами гри, без оцінок. Родзинка занять – присутність батьків поруч з маленькими дітками.

Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування

Бібліотьюторський супровід з англійської мови дає можливість для побудови стратегії розкриття пізнавальних здібностей та створює творчий клімат відносин і свободу самовираження в партнерській взаємодії між бібліотекарем-тьютором і читачами.

Для кого цей проект

Проект розрахований на дітей від дошкільнят (з батьками) до старшокласників.

План заходів з реалізації проекту

Курс бібліотьюторського супроводу з англійської мови спрямований на розвиток всіх мовних складових, а саме:
• мовлення (speaking) – здатність висловлювати думки та емоції справжньою живою мовою;
• аудіювання (listening) – можливість сприймати та розуміти мову на слух;
• читання (reading) – здатність розуміти, усвідомлювати та запам’ятовувати тексти та усні повідомлення;
• письмо (writing) – спроможність переносити думки на папір англійською мовою, вести листування;
• користування мовою (use of English) – знання та використання граматики та конструкцій в англійській мові.

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціальні: реалізація проекту надасть можливість дітям долучитися безкоштовно до вивчення англійської за інноваційною технологією Оксфордського університету. Особливо це важливо для дітей з малозабезпечених родин.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Непередбачені ризики

Приклади (кейси) схожих рішень

http://dnepr.karavan.com.ua/news_and_actions/vy-nikogda-ne-izuchali-angliyskiy-yazyk/

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ