Опис
Співавтори
немає
Мета проекту
Формування у дітей:
- усвідомлення функції англійської мови у навчальному процесі й у суспільстві;
- зіставлення іноземної мови з рідною;
- оволодіння знаннями про культуру, історію та традиції країни, мова якої вивчається;
- залучення дітей до діалогу культур;
- уміння використовувати у разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (вміння працювати з книжкою, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).
Проблема
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Саме тому завдяки їй кожен українець має доступ до світових освітніх та культурних можливостей, враховуючи, що англійська мова є сьогодні лідером серед мов Інтернету (800 млн користувачів, 55% веб-сторінок в світі написано англійською). Тому доцільно концентрувати зусилля в вивченні англійської насамперед серед дітей у неформальній обстановці: з елементами гри, без оцінок. Родзинка занять – присутність батьків поруч з маленькими дітками.
Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Бібліотьюторський супровід з англійської мови дає можливість для побудови стратегії розкриття пізнавальних здібностей та створює творчий клімат відносин і свободу самовираження в партнерській взаємодії між бібліотекарем-тьютором і читачами.
Для кого цей проект
Проект розрахований на дітей від дошкільнят (з батьками) до старшокласників.
План заходів з реалізації проекту
Курс бібліотьюторського супроводу з англійської мови спрямований на розвиток всіх мовних складових, а саме:
• мовлення (speaking) – здатність висловлювати думки та емоції справжньою живою мовою;
• аудіювання (listening) – можливість сприймати та розуміти мову на слух;
• читання (reading) – здатність розуміти, усвідомлювати та запам’ятовувати тексти та усні повідомлення;
• письмо (writing) – спроможність переносити думки на папір англійською мовою, вести листування;
• користування мовою (use of English) – знання та використання граматики та конструкцій в англійській мові.
Ключові показники оцінки результату проекту
Соціальні: реалізація проекту надасть можливість дітям долучитися безкоштовно до вивчення англійської за інноваційною технологією Оксфордського університету. Особливо це важливо для дітей з малозабезпечених родин.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Непередбачені ризики
Приклади (кейси) схожих рішень
http://dnepr.karavan.com.ua/news_and_actions/vy-nikogda-ne-izuchali-angliyskiy-yazyk/