Опис
Співавтори
Хмельова Наталія Юріївна
Мета проекту
Створити простір для дітей здорових та з певними потребами; для малюків та школярів; хлопчиків та дівчаток. Простір, де має місце лише сенсорний (базовий) підхід, як фундамент для повноцінного розвитку.
Проблема
1.Основа розвитку кожної людини - злагоджене сприйняття навколишнього світу. І відбувається це через сенсорні системи і ніяк по-іншому. Враховуючи збіднілість відчуттів, які отримують міські діти, вони не мають можливості для повноцінного сприйняття світу, тим самим отримуючи проблеми зі здоров’ям.
2. Обмеженість у спілкуванні дітей з вадами зі здоровими дітьми. Що негативно впливає як на одних (залишаючи їх поза межами суспільства) так і на інших (варто виховувати в дітях людяність, толерантність та співчуття)
Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Ми пропонуємо за допомогою сенсорно-моторного розвитку балансувати роботу систем організму дитини.
Наш центр передбачає різносторонню направленість. І цю ідею ми реалізуємо в спеціалізованих залах:
1. Велика зала. Зал фізичної активності. Місце, де формується крупна моторика, координація та відчуття тіла загалом.
Обладнання:
- спортивні знаряддя (м’ячі, батути, спортивні «куточки» тощо)
- балансири
- гамаки, гойдалки та ін..
2. Менша зала. Це простір для будь-яких тактильних відчуттів.
Різноманітні крупи, камінці, пісок, вода, піна, тканини, папір, фарби та ін. Тактильний бар’єр (шкірне роздратування) є основою для тривожності, страхів та небажання спілкуватися!
3. Групова зала. Тут ми навчаємося один в одного, тут діти проводять час в компанії. Тут ми дружимо, не зважаючи на вади чи особливості; закладаємо в дітях доброту, співчуття, толерантність; набираємося сил та натхнення; даємо та отримуємо підтримку. Тут ми будуємо здорове майбутнє.
Для кого цей проект
Для дітей
- будь-якого віку
- на будь-якому етапі розвитку
та їх батьків.
План заходів з реалізації проекту
1. орендувати відповідне приміщення
2. спланувати та підготовити місце для занять
Ключові показники оцінки результату проекту
1. кількість дітей, відвідуючи центр
2. зворотній зв'язок від батьків (динаміка в розвитку дитини)
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
На сьогодні велика кількість дітей навіть в ранньому віці мають вузьку направленість діяльності (наприклад, лише розумових здібностей). Діти багато часу проводять за комп’ютерами та іншими гаджетами, навіть на прогулянках та в компанії друзів. Батьки можуть не розуміти важливості у дитячому віці отримувати відчуття усіма сенсорними каналами. Та обирати дитині конкретний вид занять. І це є підґрунтям для інформування та донесення важливості ідеї нашого проекту(сенсорний підхід у розвитку).
Приклади (кейси) схожих рішень
Підтвердження нашої ідеї існує в багатьох країнах світу. Америка, Канада, країні Європи. Спеціалісти активно використовують сенсорний підхід в роботі з дітьми та із задоволенням діляться своїм досвідом.
https://vk.com/away.php?utf=1&to=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FgGUP01e6xes