Правова допомога - соціально незахищеним споживачам Брав участь

Доданий
28.02.2017
Номер
1091
Соціальний захист

Доступ до джерел правової допомоги та можливість отримання дієвих реальних заходів по захисту своїх прав як споживачів для соціально незахищених верств населення м. Дніпра від свавілля господарюючих суб`єктів, які монопольно надають послуги у сфері житлово–комунального господарства та продавців небезпечної для життя і здоров'я людей продукції.

Автор проєкту
Геннадій
Геннадій Грищенко
Бюджет
199 800 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Мета проекту

Розв’язання комплексу проблем соціально незахищених верств населення у сфері функціонування ринку житлово-комунальних послуг та захист їх прав як споживачів у м. Дніпрі

Проблема

Мешканці міста Дніпра систематично потерпають від свавілля монополістів у сфері ЖКГ, які неправомірно нараховують споживачам плату за ненадані послуги, безпідставно відключають споживачів.
Більш за всіх від таких проявів нечесної підприємницької діяльності потерпають соціально незахищені верстви населення – пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та без сторонньої допомоги не в змозі вирішити свої проблеми із продавцями, виконавцями або виробниками товарів та послуг та реально захистити свої права як споживачі.

Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування

Здійснення комплексу правових та освітніх заходів, у т.ч.:
- надання консультативної допомоги консультаційних пунктів, вирішення проблем у досудовому порядку (медіація);
-надання повної юридичної допомоги (із супроводом позовних заяв у судах);
- висвітлення тематики проекту у ЗМІ;
- проведення незалежної експертизи якості та безпеки товарів

Для кого цей проект

Споживачі товарів та послуг для власних побутових потреб, перш за все – соціально незахищені верстви населення, пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

План заходів з реалізації проекту

Для реалізації проекту передбачено проведення наступних заходів (видів діяльності):
1. Організація роботи консультаційного пункту "швидкої споживчої допомоги" у вечірні години та вихідні дні.
2. Проведення прес-конференцій
3. Підготовка претензіних документів по захисту прав споживачів.
4. Судовий захист прав споживачів
5. Інформування споживачів в Інтернет-мережі: створення та розвиток сторінок проекту у соцмережах та веб-сайту «Споживач Дніпра».
6. Проведення незалежної експертизи якості та безпеки товарів

Ключові показники оцінки результату проекту

За час реалізації проекту планується:
- організувати роботу консультаційного пункту (кількість консультацій – до 400);
- провести 5 прес-конференцій;
- підготувати для 32 споживачів претензійні документи по захисту прав споживачів;
- підготувати позовні заяви та забезпечити юридичне супроводження 3 судових процесів щомісячно;
- інформувати споживачів в Інтернет-мережі через веб-сайт "Споживач Дніпра";
- підготувати 16 статей;
- провести незалежну експертизу якості товарів.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Несвоєчасне реагування або бездіяльність державних органів щодо фактів порушення прав споживачів.
2. Небажання несумлінних господарюючих суб`єктів вирішувати проблеми споживачів у досудовому порядку та затягування судових процесів по захисту прав споживачів.