Опис
Мета проекту
Розв’язання комплексу проблем соціально незахищених верств населення у сфері функціонування ринку житлово-комунальних послуг та захист їх прав як споживачів у м. Дніпрі
Проблема
Мешканці міста Дніпра систематично потерпають від свавілля монополістів у сфері ЖКГ, які неправомірно нараховують споживачам плату за ненадані послуги, безпідставно відключають споживачів.
Більш за всіх від таких проявів нечесної підприємницької діяльності потерпають соціально незахищені верстви населення – пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та без сторонньої допомоги не в змозі вирішити свої проблеми із продавцями, виконавцями або виробниками товарів та послуг та реально захистити свої права як споживачі.
Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Здійснення комплексу правових та освітніх заходів, у т.ч.:
- надання консультативної допомоги консультаційних пунктів, вирішення проблем у досудовому порядку (медіація);
-надання повної юридичної допомоги (із супроводом позовних заяв у судах);
- висвітлення тематики проекту у ЗМІ;
- проведення незалежної експертизи якості та безпеки товарів
Для кого цей проект
Споживачі товарів та послуг для власних побутових потреб, перш за все – соціально незахищені верстви населення, пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
План заходів з реалізації проекту
Для реалізації проекту передбачено проведення наступних заходів (видів діяльності):
1. Організація роботи консультаційного пункту "швидкої споживчої допомоги" у вечірні години та вихідні дні.
2. Проведення прес-конференцій
3. Підготовка претензіних документів по захисту прав споживачів.
4. Судовий захист прав споживачів
5. Інформування споживачів в Інтернет-мережі: створення та розвиток сторінок проекту у соцмережах та веб-сайту «Споживач Дніпра».
6. Проведення незалежної експертизи якості та безпеки товарів
Ключові показники оцінки результату проекту
За час реалізації проекту планується:
- організувати роботу консультаційного пункту (кількість консультацій – до 400);
- провести 5 прес-конференцій;
- підготувати для 32 споживачів претензійні документи по захисту прав споживачів;
- підготувати позовні заяви та забезпечити юридичне супроводження 3 судових процесів щомісячно;
- інформувати споживачів в Інтернет-мережі через веб-сайт "Споживач Дніпра";
- підготувати 16 статей;
- провести незалежну експертизу якості товарів.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Несвоєчасне реагування або бездіяльність державних органів щодо фактів порушення прав споживачів.
2. Небажання несумлінних господарюючих суб`єктів вирішувати проблеми споживачів у досудовому порядку та затягування судових процесів по захисту прав споживачів.