Опис
Мета проекту
Мультимедійний комплекс - відповідає тому способу сприйняття інформації, яким відрізняється нове покоління школярів, що виросло на ТБ, комп'ютерах і мобільних телефонах, у якого набагато вище потреба в темпераментній візуальній інформації й зоровій стимуляції . Для вчителів - не потрібно непокоїтися про зберігання паперових карт, плакатів тощо - у них просто відпадає необхідність.
Проблема
Навчання молодших школярів за допомогою електронних засобів є актуальним з декількох причин. По-перше, електронні засоби навчання допомагають унаочнити те, що вивчає дитина. А це в свою чергу йде в тандемі з психологічними особливостями дитини 6-9 років: зокрема абстрактно-образне мислення дитини, яке поступово переходить в абстрактне у початковій і завершується у середній школі. Наявність наочності завдяки електронним засобам створює своєрідну опору для запам'ятовування, яка сприймається школярами емоційно, що сприяє зосередженню їх уваги на об'єктах вивчення, а це важливо для інтенсифікації і підвищення ефективності навчального процесу. По-друге, електронні засоби навчального призначення виступають джерелом знань, систематизації, закріплення, повторення іншомовного матеріалу, а також засобом діагностики і контролю навчальних досягнень учнів початкової школи.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
            Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедіа  скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей. Учнів приваблює новизна проведення таких моментів на уроці, викликає інтерес. 
Подібні уроки допомагають вирішити наступні дидактичні завдання: 
·                    засвоїти базові знання з  предмета; 
·                    систематизувати засвоєні знання; 
·                    сформувати навички самоконтролю; 
·                    сформувати мотивацію до навчання в цілому й до певного предмета зокрема.
        
Для кого цей проект
            Інтерактивна дошка - коштовний інструмент для навчання всього класу.
Для вчителів - це візуальний ресурс, який допоможе зробити уроки живими й привабливими, збільшити сприйняття матеріалу для 70 учнів.
        
Ключові показники оцінки результату проекту
Завдяки новітнім технологіям рівень інформаційної культури, як учнів, так і вчителів, буде підвищено.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Відомі ризики при реалізації проекту відсутні
Приклади (кейси схожих рішень)
Навчальні заклади міста.
 
                     
             
                