• До закінчення залишилось
    Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Медіалабораторія – осередок полікультурної освіти громади На розгляді

Доданий
09.07.2019
Номер
96
Освіта

Проект передбачає встановлення в КЗО «Середня спеціалізована загальноосвітня школа № 22 з поглибленим вивченням іноземної мови» ДМР звукотехнічного, комп’ютерного, мультимедійного, акустичного обладнання та програмного забезпечення для ефективного вивчення іноземних мов та створення умов комунікативного середовища з урахуванням індивідуальних потреб учнів та зацікавлених користувачів громади.

Автор проекту
Яна
Яна Андросова
Бюджет
705 229 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Центральний
Адреса
вул. Нахімова, 57, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

немає

Мета проекту

•Підвищення рівня мотивації учнів;
•Освоєння навичок аудіювання учнями;
•Доступність та зручність у вивченні мови для всіх учасників навчального процесу та громадськості;
•Підвищення культурного рівня містян;
•Індивідуальний підхід у вивченні іноземної мови за рівнем, а не програмою;
•Заохочення школярів до навчання новітніх предметів із широким залученням аудіовізуальних засобів;
•Можливість проводити загальноміські освітні, виховні, соціальні заходи, тренінги;
•Створення осередку міжкультурного спілкування шляхом організації міжнародних медіамостів, он-лайн конференцій, вебінарів, майстер-класів.

Проблема

Оскільки сучасна парадигма освіти передбачає насамперед формування та всебічний розвиток полікультурної та полілінгвальної особистості, «громадянина світу», дуже важливо створити сучасне ефективне освітнє середовище для реалізації інтелектуального потенціалу учня в умовах комунікативної практики.
Створення в школі сучасної медіалабораторії дозволить забезпечити високу мотивацію учнів до вивчення іноземних мов та відповідність концепції «Нової української школи».
Сучасна медіалабораторія дозволить підвищити ефективність навчально-виховного процесу, позбавитись мовного бар’єру у спілкуванні, сприятиме освоєнню навичок аудіювання на уроках, ефективній підготовці до складання ЗНО та міжнародних іспитів з іноземної мови.
Цей проект допоможе учням вивчати іноземну мову з урахуванням їх можливостей і фізичних потреб з метою подальшої адаптації у суспільстві. Наш заклад є дипломантом VIII міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2018», також переможцями міжнародного конкурсу “FLEX”.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створити на базі кабінету іноземних мов медіалабораторію, яка обладнанна мультимедійними пультами учня з можливістю відтворення аудіо та відео інформації; комп’ютером вчителя зі спеціалізованим програмовим забезпеченням; навушниками та аудіосистемою, wi-fi роутером для забезпечення мережевої роботи; мультимедійним проектором та інтерактивною дошкою, інтерактивною підлогою, інтерактивним дисплеєм.
Сучасне обладнання дозволить тренувати вимову і дикцію, практикуватися у синхронному і послідовному перекладі та аудіюванні, надасть можливість виконувати завдання в групах, парах або індивідуально з урахуванням індивідуальних потреб.
Система «Інтерактивна підлога» дозволить вдало поєднати навчання та рухову активність. Діти стають активними учасниками навчальних і розвивальних ігор, виконують захопливі завдання та вправи, які дозволяють скоригувати навчально-виховну мету, особливо в умовах інклюзивної освіти, та досягти бажаного результату.

Для кого цей проект?

Цей проект для учнів, вчителів та батьківської громадськості, вихованців дошкільних закладів, мешканців мікрорайону.

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення зацікавленості учнів до філологічних спеціальностей, мотиваціі до вивчення іноземних мов, показників рівня навчальних досягнень учнів, розширення кола полікультурного спілкування.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі коливаня курсу національної валюти та інфляційні процеси не враховано у бюджеті проекту, відмова профільного Департаменту від реалізації проекту.

Приклади (кейси схожих рішень)

Харківська область, Зачепилівський район, смт. Зачепилівка;
Місто Київ, школа I-III ступенів №9;
Місто Чернівці, ЗОШ №2 ім. Ю. Федьковича

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

Замовлення та придбання обладнання і меблів. 
Встановлення та налаштування обладнання і меблів. 
Початок експлуатації медіалабораторії.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ