Інтерактивне навчання крок у майбутнє Брав участь

Доданий
16.07.2019
Номер
186
Освіта

Проект передбачає встановлення сучасного комп’ютерного обладнання для учнів КЗО «СЗШ № 133»ДМР для створення умов підтримки інноваційних форм та методів навчання підростаючого покоління.

Автор проєкту
Андрій
Андрій Міщенко
Бюджет
646 080 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
пров. Крушельницької (Людмили Мокієвської), 5А, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Володимир Жежель

Мета проекту

• Надання повноцінного контрольованого доступу до інформаційно-комунікаційних технологій під час освітнього процесу для учнів КЗО «СЗШ №133» ДМР;
• збереження життя та здоров'я дітей шляхом організації роботи комп’ютерного класу для учнів, який відповідає санітарно-гігєнічним вимогам та віковим особливостям учнів школи;
• підтримка інноваційних методів освіти та виховання підростаючого покоління, створення умов для нарощування інтелектуального потенціалу здобувачів освіти.

Проблема

У даний час існує обмеження повноцінного контрольованого доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів КЗО «СЗШ №133» ДМР в зв'язку з функціонуванням лише одного кабінету інформатики в закладі, в якому навчається близько 800 учнів. Загальна завантаженість існуючого кабінету становить близько 60 уроків інформатики на тиждень (в 2-11 класах), що унеможливлює використання кабінету для проведення уроків з інших предметів.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Дане рішення складається із надпотужного вчительського комп'ютера (термінал) та 14 учнівських робочих місць на базі нульових клієнтів.
". Нульовий клієнт - це невеликий блок, що підключений до монітора користувача та під'єднаний до потужного комп'ютера-сервера вчителя. Вчительський комп'ютер розподіляє власну потужність на нульові клієнти, формуючи клас із 15 повноцінних комп'ютерів.
1. Більшість ПК вимагають заміни через 3-5 років, дане рішення буде служити не менше 10 років.
2. Проблеми з обслуговуванням і ремонтом системи зменшуються на 95%;
3. Кожен нульовий клієнт споживає всього 5 Вт електроенергії. У порівнянні з 300 Вт, споживаними одним ПК, отримуємо істотну економію енергії від кожного користувача.
4. Вчитель отримує потужний адміністративний інструмент контролю над робочими місцями учнів: увімкнення/вимкнення, дозволи, передача файлів, контроль екану і т.д.

Для кого цей проект?

Проект реалізується для учнів КЗО «СЗШ №133» ДМР, мешканців та гостей ж/м Лівобережний-2

Ключові показники оцінки результату проекту

В результаті реалізації проекту підвищиться рівень освіти учнів КЗО «СЗШ №133» ДМР, з'явиться можливість підвищення рівня компетенції мешканців ж/м Лівобережний-1.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Для реалізації проекту необхідно якісне обладнання та ліцензоване програмне забезпечення

Приклади (кейси схожих рішень)

Реалізація цього проекту дозволить КЗО «СЗШ №133» ДМР виховувати найкращіх учнів в мікрорайоні

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

Підготовка приміщення для комп'ютерного класу
Закупка устаткування
Початок роботи

Ви посадова особа

Ні.
ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
ні

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради