Сенсорна кімната для дітей з особливими освітніми потребами Брав участь

Доданий
18.07.2019
Номер
270
Освіта

В НРЦ «Надія» навчаються та проходять реабілітацію діти з тяжкими вадами психічного та фізичного розвитку. У вихованців центру порушення психоемоційного стану: діти неспокійни, занадто збуджені і потребують додаткового емоційного розвантаження. Одним з способів вирішення цієї проблеми та напрямком реабілітації є темна сенсорна кімната, в якій створюються умови для заспокоєння та релаксації

Автор проєкту
Тетяна
Тетяна Гудошник
Бюджет
475 450 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інваліди
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Петрова Комбрига, 21Т, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Василишина Катерина Володимирівна - Голова батьківського комітету батьків НРЦ "НАДІЯ"

Мета проекту

- Поліпшення соціальної взаємодії дітей;
- забезпечення особистої безпеки дітей під час приступу ауто агресії, зменшення емоційної напруги та релаксація
- обмеження прикладів для імітування агресовної поведінки іншими дітьми
– забезпечення стабільного психоемоційного стану дітей
Розвиток сенсорних еталонів
Поліпшення якості корекції

Проблема

В комунальному закладі освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Надія» проходять корекцію та реабілітацію 56 дітей - інвалідів зі стійкими порушеннями нервової системи, зумовленою генетичними захворюваннями різної етіології та діти з діагнозом «аутизм» та «синдромом Дауна», у них регулярно відбуваються нервові зриви та приступи ауто агресії, під час яких діти кричать, намагаються нанести шкоду собі або іншим вихованцям центру. Таким дітям вкрай необхідна ізоляція для психоемоційного розвантаження та заспокоєння, а також для уникнення імітування агресивної поведінки іншими дітьми.
Відсутність сенсорної кімнати посилює важкий психоемоційний стан дітей та ускладнює корекцію їх поведінки .

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Рішенням даної проблеми є утворення сенсорної кімнати , обладнанною наступними складовими:
- Мати для стін та підлоги – забезпечують особисту безпеку
- М’які модульні конструктори «Хвиля» - розслабляє м’язовий тонус
- Сухий каркасний басейн з підсвіткою – забезпечує масаж опорно-рухового апарату та поліпшує емоційний стан
- М’яка сенсорна кімната «Велика барлога» - є запорукою створення спокійного стану для дітей з аутизмом
- Світлові прибори для утворення розсіяного світла – забезпечення медитативно-заспокійливого ефекту.
- Фібро оптичне волокно «Світловий дощ»
- Комплект « колона з бульбашками»
- Світло - музична панель – Панель можна використовувати в терапії
- Обтяжувальна ковдра

Для кого цей проект?

Користуватись сенсорною кімнатою зможуть всі вихованці закладу та їх батьки, яким також потрібне психоемоційне розвантаження

Ключові показники оцінки результату проекту

Ключовий показник - соціальний:

1. комплексний підхід до якісної корекції та реабілітації дітей з ООП,
2. поліпшення психоемоційного стан дітей та їх батьків,
3. зміцнення нервової системи шляхом звільнення від страхів та агресії, відчуття повної безпеки

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відмова від реалізації

Приклади (кейси схожих рішень)

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjlgL2F6-rhAhWN6aYKHSnQCDMQjRx6BAgBEAU&url=%2Furl%3Fsa%3Di%26source%3Dimages%26cd%3D%26ved%3D%26url%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253Ddl2aMdu8nHY%26psig%3DAOvVaw3DbkStkf0UIxnKpl_7d_5t%26ust%3D1556267652651101&psig=AOvVaw3DbkStkf0UIxnKpl_7d_5t&ust=1556267652651101

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Ні.
Ні

План заходів з реалізації проекту

1. Доставка обладнання
2. монтаж обладнання
3. налогодження обладання та ознайомлення з ним педагогічного составу та батьків

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради