Опис
Співавтори
Дмитренко Оксана Миколаївна.
Мета проекту
-Створити учням закладу освіти умови для здобуття сучасної,якісної мовної освіти за новими стандартами.з вмінням використовувати сучасні та новітні комп'ютерні технології
-Навчити їх працювати на сучасних освітніх інтернет-платформах,знаходити в мережі Інтернет необхідну інформацію,відбирати,адаптувати та використовувати її в освітньому процесі.
-Дати можливість здобувачам освіти опановувати іноземні мови.використовуючи автентичний аудіо та відео матеріал,формувати соціокультурні компетенції та готувати їх до реального використання іноземних мов в умовах реального спілкування з одномітками в Европейських країнах в умовах он-лайн конференцій в соціальних мережах
-Продуктивно готуватись до здачі міжнародних екзаменів на рівень володіння іноземною мовою та мати вільний доступ до підготовчих матеріалів на сайтах відповідних мовних центрів та европейських університетів
Проблема
Кабінет іноземних мов в НВК №41 не має спеціального сучасного інтерактивного мультимедійного комп'ютерного лінгафонного обладнання.В умовах тотальної комп'ютерізації життя.модернізації змісту освіти та розбудови Нової української школи,де велика увага приділяється мовній освіті не є можливим досягти цієї мети без належних технічних засобів навчання.Відсутність сучасноїкомп'ютерної техніки гальмує впровадження новітніх стандартів для навчання та розвитку учнів в закладі освіти,що призводить до ускладнення організації освітнього процесу.здобуття учнями знань та формування основних мовних і життевих навичок.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
проблему можливо розв'язати шляхом забезпечення закладу освіти сучасним інтерактивним мультимедійним комп'ютерним лінгафонним обладнанням так учні зможуть на уроках та в позаурочний часактивно опановувати мови та використовувати її для реального спілкуванння з однолітками в Европі в умовах он-лайн конференцій в соціальних мережах.
Для кого цей проект?
Для всіх учасників освітнього процесу:320 учнів та 30 педагогів НВК №41ШВР,батьківської громади та громадських організацій,з якими заклад освіти підтримує соціально-партнерські стосунки.
Ключові показники оцінки результату проекту
-поліпшення якості опанування школярами іноземними мовами;
-практичні навички учнів в роботі на освітніх інтернет-платформах та з мультимедійним обладнанням;
-якісна підготовка до складання ДПА та ЗНО,а також міжнародних іспитів на рівень володіння іноземними мовами.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
підвищення вартості обладнання .інфляція.
Приклади (кейси схожих рішень)
Заклади освіти Дніпра та Київа.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
так
План заходів з реалізації проекту
1.Розробка проекту,складання кошторису на основі комерційних пропозицій від постачальників,супровід проекту автором.
2.Фінансування пректу.
3.Закупівлі згідно кошторису проекту.
4.Облаштування кабінету іноземних мов придбаним обладнанням.
5.Використання обладнання в освітньому прцесі.
Ви посадова особа
Ні.
ні
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
ні
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради