• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"Сімейна медіалабораторія" Відхилений остаточно

Доданий
19.07.2019
Номер
348
Освіта

Світ медіакомунікації змінюється на очах. SMM, digital та ЗМІ - це вже освоєні інструменти для нашої країни. Ми, студенти-журналісти, маємо певний досвід у сфері медіа, яким хотіли б ділитися з підростаючим поколінням та з представниками третього віку. «Сімейна медіалабораторія» - це освітня програма, в рамках якої ми будемо безкоштовно навчати усіх
бажаючих найважливішим аспектам медіа.

Автор проєкту
Бюджет
192 656 грн
Розрахунок бюджету
Теги
інновації, Університет, неформальна освіта
Район
Соборний
Адреса
Володимира Вернадського вулиця, 2/4, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

Разумей Галина Юріївна, доцент кафедри публічного управління та митного адміністрування; помічник ректора Університету митної справи та фінансів; фаховий експерт щорічного конкурсу проектів та стартапів «InnoDnipro».

Дрешпак Валерій Михайлович, професор кафедри публічного управління та митного адміністрування; начальник відділу маркетингу та зв'язків з громадськістю Університету митної справи та фінансів; член Національної спілки журналістів України.

Мета проекту

Проект «Сімейна медіалабораторія» має за мету не тільки навчати медіа аспектам, але й об’єднувати представників різних вікових категорій. На майстер-класи або тренінги у медіалабораторію можна приходити разом з батьками, бабусями та дідусями. Освітня програма налаштована на зацікавлених людей, які бажають гарно володіти мовою, навчитися публічним виступам, висловлювати свою думку на папері та перед камерою тощо.

Проблема

Комунікація між поколіннями – це головна проблема сьогодення. Доволі часто трапляється, коли молодь та літні люди не лише не розуміють один одного та не мають спільних інтересів, але й користуються різними комунікативними засобами. Через це вони часто не помічають або ігнорують один одного.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

В Університеті митної справи та фінансів у спеціально обладнаному приміщені буде створена дана медіа-лабораторія (з розміщенням необхідної техніки), де проводитимуться заняття та консультації, а також тематичні ресурси у соціальних мережах. Реалізація проекту приверне увагу зацікавленої молоді та дорослих. У лабораторії кожен зможе корисно провести час та разом зі своїми рідними набути нових знань і вмінь у медіа сфері. Відвідування майстер-класів, тренінгів тощо є
безкоштовним. Заняття вестимуть студенти Університету митної справи та фінансів, які мають відповідні навички з медіакомунікацій та профільні спеціалісти-практики. Базовий принцип реалізації проекту: «Навчаємось, навчаючись».

Для кого цей проект?

Вікова категорія: 10+ (діти шкільного віку, старшокласники, учні вищих навчальних закладів, дорослі та літні люди). Медіа-лабораторію мають змогу відвідувати усі бажаючи мешканці Дніпра.

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціальний показник: підвищення рівня медіа грамотності серед молоді, дорослих та представників третього віку, які візьмуть участь у проекті; дану програму можна включити у позакласний відпочинок (як екскурсій) для мешканців міста. Також важливий показник – це формування атмосфери довіри між поколіннями, адже наші заходи мають за мету охопити щорічно від 150 до 300 «студентів» різного віку. Мультиплікація ефектів проекту буде здійснена завдяки створенню медіаплатформ у соціальних мержах та проведення реальних і віртуальних комунікативних заходів з популяризацією медіазнань і медіанавичок сереж жителів міста.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Підвищення вартості на професійне обладнання; дисбаланс між поколіннями щодо зацікавленості.

Приклади (кейси схожих рішень)

1. https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/10/show/309
2. https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/1901?fbclid=IwAR1GI3IFSAxjM0WBkMTv6DHTqMGWAnRkqP1loF0mEKz_d29vDY_Qh2SHeEk

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Придбання обладнання та облаштування навчальної лабораторії.
2. Розробка програми навчально-просвітницьких заходів.
3. Презентація програм і комплектація груп.
4. Проведення майстер-класів, тренінгів, воркшопів, практичних та відкритих занять, у тому числі із запрошенням спеціалістів відповідної спрямованості. Заходи відбуватимуться за додатково погодженим графіком, зручним для аудиторії, наприклад, у робочі дні з 16 до 18 години, у вихідні – з 12 до 14. Теми заходів: акторська майстерність (імпровізація, особистісна презентація, публічні виступи); ораторська
майстерність (грамотна мова, жестикуляція, постановка голосу тощо); психологічні тренінги; фото та відео класи; операторська робота та робота у кадрі; основи журналістики.
5. Проведення публічних звітних заходів випускників проекту (фестиваль, конкурс, виставка). Наприклад, конкурс з відео на кращий «Сімейний відеоблог», фотовиставка «Моя бабуся – фотомодель» тощо.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради