Профорієнтаційний хаб для здобувачів освіти м.Дніпро Брав участь

Доданий
02.06.2020
Номер
101
Професійна (професійно-технічна) освіта

Cтворенні єдиного Центру приватно–державного партнерства «Профі-хаб».
Завдання:
- сформувати можливості для ствердження іміджу сучасної професійної освіти в м. Дніпро,
- надавати послуги у сфері проведення тренінгів, підвищення кваліфікації педагогів з профорієнтації молоді та населення,
- ознайомити випускників шкіл з сучасними тенденціями на ринку праці, професіями майбутнього

Автор проєкту
Алла
Алла Ващенко
Бюджет
199 440 грн
Розрахунок бюджету
Теги
інновації, молодь, неформальна освіта
Район
Чечелівський
Адреса
просп. Пушкіна, 36, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Упродовж останніх десятиліть престижність професійної освіти в суспільстві втратила авторитет через:
- відсутність інвестицій у модернізацію системи професійної освіти;
- невідповідність між попитом і пропозицією, якістю підготовки кадрів і потребами ринку праці у професійних кваліфікаціях;
- недосконалість системи професійної орієнтації та кар’єрного консультування молоді і дорослих.
- демографічний спад як в Україні, так і за кордоном, сплеск робочої міграції, високі соціальні запити молоді щодо привабливості робочого місця, доступність отримання освіти за кордоном, зростання впливу соціальних мереж на вибір роду занять та стилю життя.
- невідповідність якості та напрямів професійної підготовки, рівнів кваліфікації здобувачів професійної освіти потребам ринку праці та запитам особистості;
- низький рівень престижності робітничих професій та професійних кваліфікацій.
- відсутність комунікації між безпосереднім роботодавцем та закладом освіти;

Мета проєкту

Здійснення системного моніторингу ринку праці та оперативного реагування на його потреби. Створення на базі МВПУПІТ – інноваційного Центру приватно – державного партнерства «Профі-хаб», як єдиного простору соціального партнерства та комунікації роботодавців з майбутніми кваліфікованими робітниками, учнями загальноосвітніх шкіл, інших закладів освіти, позашкільних установ з метою ступеневої профорієнтації, впровадження культури «Обирай свій шлях свідомо» та формування компетенції сучасного кваліфікованого робітника. Створення системи різностороннього взаємовигідного соціального партнерства

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Для вирішення цих проблем пропонується унікальний профорієнтаційний-хаб це проект має на меті допомогти школярам пізнати світ професій, важливі навички та кар’єрний шлях у різних професійних сферах.
Залучити до профорієнтаційного напрямку роботи безпосереднього роботодавця. Впровадити інноваційну систему «Ступенева профорієнтація», з метою популяризувати серед учнів шкіл отримання робітничої професії та як кінцевий етап збільшити кількість вступників до закладів професійної освіти на 30 % за 2 роки.
Запровадити тренінговий центр для учнів та педагогів «Престижність робітничої професії в сучасних умовах».
Сформувати ресурси для закладів освіти м.Дніпро з впровадження інноваційної системи «Ступенева профорієнтація» та приватно – державне партнерство в рамках отримання професійної освіти.
Створити комунікацію між здобувачами освіти, батьками, роботодавцями.
Розробити та проводити профорієнтаційні тренінги для педагогів ЗП(ПТ)О.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

1.Учні загальноосвітніх навчальних закладів м.Дніпро та населення
2.Здобувачі закладів професійно(професійно-технічної) освіти м.Дніпро
3.Педагогічні працівники закладів освіти
4.Роботодавці м.Дніпро в тому числі представники комунальних підприємств
5.Федерація роботодавців Дніпропетровщини

Ключові показники оцінки результату

1.Збільшення кількості учнів, що отримують професійну освіту на 40% за 2 роки та як наслідок часткове подолання кризи відсутності пропозиції на ринку праці реального сектору економіки.
2.Соціальний ефект – збільшення кількості молоді та населення, що будуть отримувати професійну освіту на 40 % за 2 роки. Надання доступу до отримання професійної освіти для мігрованої молоді.
3.Практична цінність проекту - Створення постійно діючого інноваційного Центру приватно – державного партнерства та як наслідок залучення до профорієнтаційної роботи безпосередньо роботодавців.

Ризики у реалізації

1.Відсутність джерела фінансування придбання обладнання 2.Недостатня комунікація між представниками шкіл та ЗП(ПТ)О міста. 3.Дисбаланс у фахово-інформаційній/комп’ютерній підготовці слухачів. 4.Відсутність ініціатив зі сторони представників ЗП(ПТ)О області та влади. 5.Недостатня підтримка органів влади в сфері реалізації політики ступеневої профорієнтації. 6. Недостатня активність в реалізації програми «Сучасна професійна освіта»

Інформація про співфінансування

МВПУПІТ

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Гришаєва О.В.

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради