Опис
Проблема
В приміщеннях школи широкі коридори на трьох поверхах будівлі, але відсутні сучасні меблі для відпочинку дітей під час навчального процесу, які забезпечили б без травматичні, комфортні перерви в школі та слугували для відпочинку, спілкування та розвитку дітей початкової школи.
Мета проєкту
Облаштувати осередки відпочинку, розвитку та навчання для дітей під час перерв. Наявність м’яких диванів та пуфів сприятимуть безпечному відпочинку дітей, а корпусні меблі (полиці, шафа, столи) слугуватимуть для зберігання книжок, настільних ігор, Лего-конструктора, олівців, використовуватимуться як ігровий простір.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проект безумовно ефективний тому, що організовується безпечний та активний відпочинок дітей під час перерв, формуються соціально-комунікативні навички спілкування та взаєморозуміння, розвивається творчість, відбувається наскрізний розвиток та навчання через гру діток навіть під час відпочинку, як потребує НУШ.
Пропоную встановити:
1. Полиці для зберігання книжок «Читай»
2. Шафу для зберігання настільних ігор та іншого.
3. Столики та пуфи для гри та як особистий простір.
4. М’який куточок з розбірних сегментів для спілкування.
5. Крісло-автора за вимогами НУШ.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Маленькі школярі, що отримують знання за умовами НУШ, їх батьки та вчителі
Ключові показники оцінки результату
Соціально-комунікативний розвиток та відпочинок маленьких школярів
Ризики у реалізації
- Інфляційні коливання - Проблеми з фінансуванням - Якість меблів для тривалого використання
Інформація про співфінансування
відсутнє
Чи є у вас конфлікт інтересів
відсутнє
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
відсутні
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради