Опис
Проблема
Неможливість впровадження в навчальний процес комп'ютерних навчальних технологій, які підвищують ефективність і результативність навчання, підсилюють розумові здібності учнів, створюють активні умови для виховання особистості дитини.
Неможливість працювати з учнями дистанційно.
Мета проєкту
«Скажи мені, і я забуду. Покажі мені, - я зможу запам'ятати. Дозволь мені це зробити самому. І це стане моїм назавжди» Давня мудрість.
Ефективний освітній процес в даний час неможливий без використання інформаційних ресурсів, доступ до яких стає необхідною умовою, особливо у важких умовах пандемії. Використання інформаційних технологій підвищує зацікавленість учнів предметом навчання, сприяє кращому засвоєнню матеріалу, скорочує втрати часу при проведенні занять і самостійної роботи учнів.
Вчити і вчитися з інтересом і максимальною ефективністю в музичній школі майбутнього вже сьогодні можна з допомогою електронних освітніх ресурсів нового покоління.
Спілкування з учнями-в режимі дискусії, а не монологу. Створення найкращих умов для дистанційного навчання та проведення онлайн уроків, конкурсів, олімпіад та конференцій різного рівня.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Створення музичної школи майбутнього, дозволить викладачу якісно змінити зміст, методи і форми навчання, модернізувати деякі види роботи. Працювати над створенням дистанційного навчання в умовах пандемії.Інтерактивна дошка-це візуальний ресурс, який допомагає викладати новий матеріал дуже жваво і захоплююче. Вона дозволяє представити інформацію за допомогою різних мультимедійних ресурсів, спрощує пояснення схем, допоможе оптимізувати процеси розуміння і запам'ятовування навчального матеріалу, а головне, підніме на високий рівень інтерес до музики.Синтезатор володіє величезним потенціалом для розвитку слуху, почуття ритму і творчого потенціалу кожного учня, прискорює формування слухових уявлень, дозволяє познайомитися з різними тембрами. Розвиток тембрового слуху завжди було на периферії завдань традиційного сольфеджіо. Музичний центр стане вирішенням проблеми якісного прослуховування музики. TV вирішить питання уроків онлайн, проведення онлайн олімпіад та конференцій різного рівня.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Мешканці Соборного району, учні, батьки, викладачі Дитячої музичної школи № 15
Ключові показники оцінки результату
Музична школа майбутнього відкриє нові шляхи в розвитку навичок мислення і вміння вирішувати проблеми, надасть нові можливості для активного навчання, для роботи в дистанційному режимі. За допомогою нових ресурсів можливо зробити проведення уроків, вправ, перевірочних робіт більш ефективними, а також зробить уроки цікавішими і такім чином, являються тим інструментом, який дозволяє викладачам якісно змінити методи і організаційні форми своєї роботи, повніше зберігати і розвивати індивідуальні здібності учнів , посилити міждисциплінарні зв'язки в навчанні, здійснювати постійне динамічне оновлення організації навчального процесу.
Ризики у реалізації
Всі ризики враховані.
Інформація про співфінансування
Співфінансування не передбачене
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні, немає.
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
Співавтори
Немає
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради