Опис
Проблема
Наша бібліотека обслуговує читачів вже більше п’ятдесяти років. Нагальною проблемою нашої бібліотеки, стала нестача нової сучасної літератури. Книги, яка актуальна на сьогоднішній момент, яка читається і обговорюється саме в час її виходу з видавництва. Це стосується, як української, так і перекладної літератури. А ще ми мріємо створювати цікаві віртуальні огляди літературних новинок, презентації, та анотації до літературних творів. Для цього потрібне певне обладнання, як для етапу виготовлення такого продукту, так і для його демонстрації .
Мета проєкту
Забезпечити читачів новою, актуальною, сучасною літературою, за допомогою новинок популяризувати сучасну українську книгу, залучати дітей до читання. Створювати власні медійні продукти( презентації, огляди). Впроваджувати нові форми роботи, в тому числі – дистанційної.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Наявність нових літературних творів, дасть можливість для створення і проведення різнопланових заходів,(презентацій, оглядів, рекомендацій, обговорень)проведення літературних, виховних, та календарних заходів за допомогою мультимедійних пристроїв, не тільки зацікавить дітей, а й стимулюватиме їх творчий потенціал, уяву, та увагу.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Мешканці міста
Ключові показники оцінки результату
Впровадження проекту дасть змогу:
1.Збагатити і оновити книжковий фонд бібліотеки;
2. Задовільнити запити читачів на сучасну літературу;
3. Залучення до читання ще більшої кількості дітей.
4. Завдяки новітнім технологіям популяризувати художню літературу,
виховувати культуру читання, підвищувати інтелектуальний рівень.
Ризики у реалізації
Здорожчання книг і обладнання. Невідповідність наявності літератури до запитів.
Інформація про співфінансування
ні
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Централізована система бібліотек для дітей БФ № 10 м. Дніпро.
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради