Опис
Проблема
Сучасна природнича освіта в Україні неможлива без використання високотехнологічного обладнання. У разі, коли важко повністю забезпечити якісний освітній процес у природничих дисциплінах (відсутні або дорогі реагенти, застаріле обладнання тощо), нереально забезпечити високу активність учнів на уроках та зацікавленість їх предметом.
Мета проєкту
Зробити уроки біології, хімії та фізики більш цікавими та насиченими за рахунок використанням новітнього мультимедійного обладнання.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Закупити та встановити мультимедійні панелі (інтерактивні дошки) в три природничі кабінети.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Від реалізації проєкту першочергово виграють усі учні 5-11 (12) класів школи, а також інші учасники освітнього процесу.
Ключові показники оцінки результату
Закупівля та встановлення 3 (трьох) мультимедійних комплексів. Проведення уроків із використанням цього обладнання (понад 75% усіх уроків).
Ризики у реалізації
Суттєве здорожчання обладнання
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
Співавтори
-
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради