Опис
Співавтори
Всеукраїнський альянс культурного розвитку "Благосвіт"
Мета проекту
1. Сприяння формуванню патріотично налаштованої, духовно багатої особистості, орієнтованої на подальше самостійне вивчення і осмислення історичного і культурного досвіду як свого краю, так і країни в цілому.
2. Популяризація серед населення об'єктів культурної спадщини.
3. Надання відкритого рівного доступу до інформації про
історичних постатей і пам'ятних місцях Дніпра
Проблема
Закон про декомунізацію закликав перейменувати всі громадські місця, вулиці і площі, муніципальні та приватні підприємства, названі на честь лідерів минулого або історичних подій, таких, що принижують гідність українського народу.
Далеко не всі жителі міста встигли звикнути до нових назв вулиць і головне - не всі знають, чому їх вулиця отримала ім'я на честь тієї чи іншої людини. Актуальність даного проекту полягає в тому,що в даний час вкрай низька поінформованість городян про те, які історичні події або імена яких чудових людей увічнені в назвах вулиць рідного міста.
Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Інформування городян про те, які історичні події або імена яких істиричних постатей увічнені в назвах вулиць міста Дніпро.Створення циклу передач,відеороликів про відомих діячів.
Для кого цей проект
Заходи проекту спрямованi на дiтей ,підлітків,доросле населення м. Дніпро.
План заходів з реалізації проекту
1.Пізнавальні програми,знайомство з історично культурно значущими місцями міста. Кожному, чиїм ім'ям названо вулицю, буде присвячено відео-ролик на youtube,ми розповімо про його час, про його роль в історії, про його діяльность.
2. Трансляція пізнавальних відео роликів на ТВ та youtube
3.Трансляція пізнавальних відео роликів і тізерів на ТЦ Пасаж, монітор на площі Героїв Майдану
4.Інтелектуальний тролейбус, трамвай,маршрутне таксі. Пасажирам розповідатимуть історію появи проспекту, вулиці, кварталу, а також про ті історичні постаті, в честь яких були названі міські вулиці.Розміщення відео роликів на моніторах в тролейбусах, трамваях, маршрутних таксі
Ключові показники оцінки результату проекту
12 відеороликів про 60 історичних діячів.
Щоденна аудиторія близько 500 тис. чол \ день
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
не достатнє фінансування
Приклади (кейси) схожих рішень
Повернення на мапу