Опис
Мета проекту
Розв’язання комплексу проблем соціально незахищених верств населення у сфері функціонування ринку житлово-комунальних послуг та захист їх прав як споживачів у м. Дніпрі
Проблема
Обмеження на проведення державного нагляду (контролю) у сфері господарчої діяльності, відсутність належного забезпечення та гарантій безпеки і якості матеріальних благ і послуг, сприяють зростанню соціальної напруги в суспільстві і стримують економічний розвиток міста в цілому.
Більш за всіх від таких проявів нечесної підприємницької діяльності потерпають соціально незахищені верстви населення – пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та без сторонньої допомоги не в змозі вирішити свої проблеми із продавцями, виконавцями або виробниками товарів та послуг.
З причини відсутності фахівців по захисту прав споживачів в органах місцевого самоврядування та складною економічною ситуацією приблизно для 70% населення міста, а для 95% соціально незахищених верств населення проблемою є можливість доступу до джерел правової споживчої допомоги та можливість отримання дієвих реальних заходів по захисту своїх прав як споживачів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Для реалізації проекту передбачено проведення наступних заходів (видів діяльності):
1. Організація роботи консультаційного пункту
2. Проведення прес-конференцій
3. Підготовка претензійних документів
4. Судовий захист прав споживачів
Для кого цей проект
Соціально незахищені верстви населення, пенсіонери, літні люди, інваліди та інші категорії осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги
Ключові показники оцінки результату проекту
За час реалізації проекту планується:
- організувати роботу консультаційного пункту на протязі 8 місяців (орієнтовна кількість консультацій – до 800-1000);
- провести 4 прес-конференції;
- підготувати 96 претензійних документів;
- підготувати позовні заяви та забезпечити юридичне супроводження 16 судових процесів в одній з судових інстанцій;
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Несвоєчасне реагування або бездіяльність державних органів та органів місцевого самоврядування щодо фактів порушення прав споживачів.
2. Небажання несумлінних господарюючих суб`єктів вирішувати проблеми у досудовому порядку та затягування судових процесів.