Робототехніка у школу №13 Реалізований

Доданий
11.07.2017
Номер
39
Освіта

Створення матеріально-технічної бази для занять робототехнікою і конструюванням на базі інноваційних освітніх технологій LEGO Education у КЗО «Спеціалізована школа №13» ДМР фізико-математичного профілю.

Автор проєкту
Олена
Олена Семенюк
Бюджет
199 963 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центральний
Адреса
вулиця Михайла Драгоманова, 50, Центральний район, Дніпро́

Опис

Співавтори

Логвин Є.Г., Завгородня Т.Г.

Мета проекту

Надати дітям можливість займатися робототехнікою і конструюванням у стінах школи. Зацікавити дітей здобуттям нових знань, перейти від теорії до практики (концепція STEAM learnig), що дозволить учням також краще розуміти багато шкільних предметів: математику, фізику, креслення, основи програмування.

Проблема

Згідно з прогнозом Оксфордського університету та компанії Intel, безліч професій, в яких зайняті люди сьогодні, в найближчі 10-20 років зникнуть, замість них виникнуть нові, які будуть так чи інакше пов'язані з програмуванням і робототехнікою.
У багатьох країнах вже зараз курс робототехніки входить до навчального плану у школах. Нажаль в Україні такі знання здебільшого можна отримати лише у платних студіях. Це призводить до того, що багато талановитих дітей не обирають затребувані професії після школи, через те, що не мали змоги випробувати себе у них. Відсутність матеріально-технічної бази не дає змогу проводити заняття з робототехніки та конструювання у школі.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Придбання обладнання та навчальних матеріалів надасть змогу проводити заняття з робототехніки та конструювання у школі на базі освітніх технологій LEGO Education, поглибити знання математики, інформатики, фізики та екології завдяки спеціально розробленим комплектам завдань «Інженерні проекти», «Фізичні експерименти» до наборів Lego «Наука і технологія», «Поновлювані джерела енергії», «Зелене місто». Учні зможуть створити і запрограмувати власних роботів за допомогою наборів WeDo 2.0, Lego Mindstorms.
За допомогою цих занять, учні починають розуміти, як співвідноситься реальне життя і абстрактні наукові теорії і факти (концепція STEAM) Діти вчаться працювати в команді. Тут же закладаються навички створення проектів (від ідеї до реалізації) з проведенням експериментів. Така зацікавленість і залученість до процесу дітей призводить до покращення знань по основним шкільним предметам, а також до більш раннього обрання професії майбутніми інженерами та винахідниками

Для кого цей проект

-Учні школи № 13 (495 дітей)
-вчителі і учні шкіл Центрального району і міста
-громадські організації, з якими школа підтримує соціально-партнерські стосунки.

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ