• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"Кіберятко" Створення IT-центру на базі СЗШ №54 Новокодацького району Брав участь

Доданий
21.07.2019
Номер
449
Освіта

Пропонується створення IТ-центру, який стане платформою для отримання школярами базових та додаткових сучасних знать з інформаційних технологій в рамках позашкільної освіти. Центр також повинен стати підґрунтям для допомоги у розвитку дітям із незахищених верст населення та всіх бажаючих підвищити свої знання у сфері інформаційних технологій.

Автор проєкту
Бюджет
446 194 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, молодь, неформальна освіта
Район
Новокодацький
Адреса
пров. Парусний, 3, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Костючик Наталія Михайлівна
Галь Євген Валентинович
Бутенко Денис Андрійович

Мета проекту

Розвиток безпечного цифрового майбутнього України починається з якісної та повноцінної освіти наших дітей.

Створення IT-центру вирішить нагальну проблему учбового закладу у відсутності необхідної кількості обладнаних класів інформатики, а також, в рамках реалізації проекту буде вирішене питання позакласного розвитку школярів у напрямку отримання сучасних знань у сфері інформаційних технологій.

Створення центру дасть можливість проведення різноманітних вебінарів (із залученням провідних фахівців у галузі інформаційних технологій).

Проблема

Існуючі освітні програми в рамках отримання середньої освіти відстають від сучасності майже на десяток років. Недостатня кількість та застарілість на 50% обладнаних класів інформатики у СЗШ №54 додатково збільшує проблему отримання якісної освіти учнями школи. Половину шкільної програми з інформатики дітям школи приходиться опановувати тільки по зошиту і підручнику, але, як відомо, саме практичні завдання за комп’ютером більш результативні і краще запам’ятовуються учнями. А це значить, що у найближчому майбутньому все більше і більше випускників не зможуть самостійно та кваліфіковано впоратися з сучасним обладнанням, використовувати сучасні технології і, як наслідок, повноцінно розвиватися та конкурувати у подальшому житті.
Створення IT-центру дасть можливість суттєво покращити навчальний процес, а використання обладнання в позакласний час надасть можливість школярам, викладачам і бажаючим отримати додаткові знання та навчитися спілкуванню з комп’ютером «на ти».

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Придбати необхідний мінімум базового обладнання та створити на базі СЗШ №54 IT-центр, обладнаний сучасними комп’ютерами та допоміжним обладнанням, залучити до співпраці батьківську громаду школи, громаду району та міста.
Створити передумови для співпраці з державними та міжнародними організаціями, установами та фондами.
Організувати та проводити цікаві та корисні заходи з залученими партнерами.
Використовуючи ресурси центру та завдяки активній участі у різноманітних проектах, учні та інші учасники процесу матимуть можливість отримати важливі знання та навички, поділитися знаннями та досвідом, приймати участь і перемагати у різноманітних проектах, які передбачають використання сучасних комп’ютерів, програмного забезпечення та взаємодію в глобальній мережі і соціальних мережах.
Додатково вирішити питання перевантаження існуючих класів інформатики та забезпечити повноцінну освіту учнів в рамках державної програми освіти.

Для кого цей проект?

Відвідувати IT-центр «Кіберятко», користуватися обладнанням та приймати участь у заходах зможуть учні школи, педагогічний колектив, батьківська громада, мешканці району та міста.

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення зацікавленості учнів школи та як результат - суттєве збільшення рівня знань у сфері інформаційних технологій.
Втілення основних трендів IT-освіти (швидка зміна програм, адаптація їх до сучасних реалій, перехід від офлайн освіти до онлайн, зменшення часу на отримання освіти, швидка розробка релевантних освітніх програм, навчання з мобільного пристрою, адаптивне навчання, гейміфікація, використання Learning Management System та інші).
Отримання знань та навичок поза межами шкільної програми.
Покращення рівня знань викладачів школи.
Перемоги на конкурсах, олімпіадах, тощо.
Проведення вебінарів та конференцій.
Онлайн-спілкування та навчання з провідними фахівцями IT галузі.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Знецінення гривні та як наслідок неможливість придбати обладнання
Великий час від подачі заявки та відсутність можливості відкоригувати список обладнання на етапі його придбання (практично за рік може пройти суттєве осучаснення обладнання)
Зміна у політиці та вартості ліцензій від виробників програмного забезпечення.
Неможливість адміністрації СЗШ №54 самостійно, у рамках своїх компетенцій, вирішувати супутні проекту проблеми стосовно матеріальних витрат щодо організаціїї роботи IT-Центру.

Приклади (кейси схожих рішень)

https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/94/show/161

У відкритих джерелах я не знайшов аналогів такого центру у Новокодацькому районі на базі комуналььного закладу та з залученням до освітнього процессу фахівців небюджетних компаній, установ та фондів

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Проведення рекламної компанії в мережі силами та ресурсами сторін зацікавлених у реалізації проекту.
2. Перемога у конкурсі проектів.
3. Закупівля обладнання
4. Проведення робот з прокладки електричної та комп’ютерної мережі
5. Встановлення обладнання та його налаштування.
6. Моніторинг освітніх IT проектів, підготовка та подача заявок на участь.
7. Проведення тематичних заходів та навчальних програм
8. Робота гуртка інформатики по напрямкам на постійній основі.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради